Descripción del trabajo
Descripción
Pimec Selecciona Per a Assessoria Comptable, Fiscal, Mercantil i Laboral, Amb Més De 30 Anys De Trajectòria Professional, Ubicada Al Centre De Barcelona, Un / a TÈCNIC / A LABORAL
Quáles serán tus responsabilidades?
1. Elaboració de nòmines d’empreses clients.
2. Assessorament i confecció de contractes laborals.
3. Altes i baixes a la seguretat social.
4. Gestió de Seguros Socials.
5. Comunicació amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.
6. Resoldre consultes laborals.
7. Gestió d’arxiu, entre d’altres tasques pròpies administratives laborals i assessorament laboral a empreses clients.
Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
1. Experiència mínima d’un any en assessoria laboral.
2. Valorable amb formació universitària en relacions laborals, graduat / da social o, en cas que no es disposi de la formació, sòlida experiència professional en la confecció de nòmines.
3. Domini del català i castellà.
4. Habituat / da a l’ús de Microsoft Office 365: Outlook, Word i Excel.
5. Valorable conèixer el programa EKON. Es formarà a la persona en el programa.
Competències : treball en equip, mètode i ordre, atenció al detall, orientació al client, habilitats comunicatives.
Qué beneficios te aportarem?
1. Incorporació a sòlida assessoria, amb més de 30 anys de trajectòria professional.
2. Estabilitat laboral, amb contractació indefinida.
3. Possibilitats de creixement professional a l’empresa.
Horari: flexible d’entrada de 9 a 10h i de sortida de 14 a 15h. Presencial.
Vacances: 23 dies laborables de vacances (3 setmanes a l’agost i una altra setmana de lliure elecció).
Salari : 14.000€ bruts anuals per 25 hores setmanals.
Seniority level: Mid-Senior level
Employment type: Full-time
Job function: Engineering and Information Technology
Industries: Civic and Social Organizations
#J-18808-Ljbffr