Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a auxiliar administratiu/va pel departament d'atenció al client d'una empresa del sector de les arts gràfiques ubicada a Manresa.
Responsabilitats
- Atenció i gestió de les consultes dels clients.
- Suport administratiu.
- Ús d’eines informàtiques per a la gestió de dades i comunicacions.
- Coordinació amb altres departaments interns.
Oferim
- Feina sólido: Contracte inicial de 3 mesos a través d'ETT i posterior incorporació a empresa.
- Horari fix: Dilluns a dijous: 8:00 – 13:00 i 15:00 – 18:00 i divendres: 7:30 – 15:00.
- Sou segons vàlua.
- Entorn de treball agradable i professional.
- Coneixements bàsics d’eines ofimàtiques.
- Es valorarà coneixement de SAP BO.
- Capacitat de comunicació i orientació al client.
Requisits
- Indispensable català i castellà parlats i escrits.
#J-18808-Ljbffr