Qui som?
Som una assessoria integral: consultoria i assessorament, fiscalitat, comptabilitat, finançament, laboral, jurídic i legal, d'assegurances i publicitat i comunicació, formada per 30 professionals situada a Vilanova i la Geltrú. Pots trobar més informació nostra aquí.
Què busquem?
Una persona que assessori els nostres clients en vàries matèries: bàsicament en àmbit fiscal i financer, però valorant coneixements d'altres àmbits com laboral o jurídic.
Tindrà tracte directe i constant amb clients, enfocat a la realització de les primeres visites comercials de possibles clients empreses PIMES i autònoms (serveis fiscal, comptables i laborals), i caldrà que es coordini amb els diferents caps d'àrea.
Quines característiques busquem?
· Necessitem que tingui una experiència mínima de 5 anys en el sector.
· Amplis coneixements en matèria fiscal, i complementat amb coneixements generals d'àmbit laboral, mercantil i financer.
· Capacitats resolutives autònomament i amb tracte directe amb client.
· Preferiblement resident a les comarques del Garraf, Alt Penedès o Baix Penedès.
Què oferim?
· Jornada completa (1.650 hores anuals), incorporació immediata i contracte indefinit.
· Horari flexible:
- De dilluns a dijous, jornada partida a escollir per la persona (hora d'entrada entre les 7:30h i les 9:00h, i de sortida entre les 16:00h i les 17:30h).
- Divendres de 7:30h a 14:30h.
- Del 15 de juliol al 15 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
· Salari a convenir entre ambdues parts, segons experiència i formació
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
¿Quiénes somos?
Somos una asesoría integral: consultoría y asesoramiento, fiscalidad, contabilidad, financiación, laboral, jurídico y legal, de seguros y publicidad y comunicación, formada por 30 profesionales localizada en Vilanova i la Geltrú. Puedes encontrar más información nuestra aquí.
¿Qué buscamos?
Una persona que asesore nuestros clientes en varias materias: básicamente en ámbito fiscal y financiero, pero valorando conocimientos otros ámbitos como laboral o jurídico.
Tendrá trato directo y constando con clientes, enfocado a la realización de las primeras visitas comerciales de posibles clientes empresas PYMES y autónomos (servicios fiscal, contables y laborales), y hará falta que se coordine con los diferentes jefes de área.
¿Qué características buscamos?
· Necesitamos que tenga una experiencia mínima de 5 años en el sector.
· Amplios conocimientos en materia fiscal, y complementado con conocimientos generales de ámbito laboral, mercantil y financiero.
· Capacidades resolutivas autónomamente y con trato directo con cliente.
· Preferiblemente residente en las comarcas del Garraf, Alt Penedès o Baix Penedès.
¿Qué ofrecemos?
· Jornada completa (1.650 hores), incorporación inmediata y contrato fijo.
· Horario flexible:
- De lunes a jueves, jornada partida a escoger por la persona (hora de entrada entre las 7:30h y las 9:00h, y de salida entre las 16:00h y las 17:30h).
- Viernes de 7:30h a 14:30h.
- Del 15 de julio a 15 de septiembre: de 8:00h a 14:00h.
· Salario para convenir entre las dos partes, según experiencia y formación