Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició d’Store Manager, la seva missió principal és assolir els objectius de negoci (total P&L;) marcats per la direcció, implementant i liderant dins del punt de venda les línies estratègiques marcades.
Funcions principals:
Transformar el pla estratègic de Retail i en un pla d’acció per a la botiga. (comercial, despeses i persones)
Implementar l’estratègia d’atenció al client definida, assegurant que tots els treballadors l’implementen.
Garantir l’excel·lència en l’operativa de botiga, ja sigui amb recursos propis (caixes, recursos, etc) o a través de tercers (Corporate BLM, proveïdors externs com seguretat, ...)
Consolidar un servei client excel·lent (Premium) en el punt de venda, d'acord amb els estàndards de la nostra marca Barça, així com les opinions i valoracions dels client, amb la finalitat de satisfer i aportar una experiència inoblidable al client
Analitzar les dinàmiques de negoci per maximitzar els resultats del curt termini i, sobretot, per contribuir a l’estratègia futura.
Supervisar i Desenvolupar a l'equip del punt de venda, Comercial i Operacional, amb la finalitat de dissenyar plans d'acció per a treballar els punts forts i de millora de l'equip per a detectar perfils potencials i desenvolupin la seva carrera professional en BLM.
Supervisar i controlar els objectius del punt de venda, conjuntament amb l'equip de management, amb la finalitat d'analitzar la seva consecució i definir plans d'acció i estratègies comercials per a aconseguir-los o maximitzar-los.
Formació:
Cicle Grau Superior relacionat amb el negoci (Comerç i Retail, Activitats esportives,...) o en defecte d'això Grau Tècnic Superior en Ciències Empresarials, Econòmiques, Comerç, INEF...
En el cas de no tenir aquests estudi, acreditar mínim 10 anys d’experiència en retail.
Valorable Màster en Direcció d’Empreses
Experiència prèvia:
Experiència mínima entre 7-10 anys d’experiència en Retail i entre 3-5 anys com a Responsable de Botiga, o Floor Manager d’un equip entre 50-100 persones.
Eines i habilitats:
Coneixement en comerç, retail i màrqueting
Experiència en pressupostos, planificació de plantilles, Servicio Premium de atenció al client i vendes.
Formació en lideratge i gestió d’equips
Català nivell C, Anglès nivell B2, Espanyol nivell B2