Sobre nosaltres Som una empresa amb una sòlida experiència en el sector de l'administració de finques, reconeguda per la nostra proximitat i excel·lència en el tracte amb els clients. El nostre compromís és oferir solucions eficients i personalitzades per a la gestió de comunitats de propietaris. Apostem per la innovació i la millora contínua, oferint un entorn de treball dinàmic, proper i ple d'oportunitats de creixement professional.
Funcions principals Supervisar i verificar la correcta aplicació dels procediments interns del departament. Revisar contractes, moviments econòmics i documentació dels immobles en gestió. Detectar incidències, proposar millores i assegurar el compliment dels estàndards de qualitat. Elaborar informes periòdics de control i seguiment.
Perfil que busquem Persona metòdica, ordenada i amb pensament analític. Capacitat per treballar amb precisió i de manera autònoma. Bon domini d’eines informàtiques i fulls de càlcul. Es valorarà el coneixement del sector immobiliari i de la normativa aplicable a Catalunya. Oferim Incorporació a un equip estable i professional, en una empresa que valora la transparència i la millora contínua. Formació inicial i acompanyament per conèixer els nostres procediments. Entorn de treball col·laboratiu a les nostres oficines de Barcelona. Oportunitat de creixement dins l’empresa.
Si ets una persona amb mentalitat analítica, ordenada i et motiva contribuir a la qualitat i eficiència dels processos, envia’ns el teu CV!