Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis, organització referent en el sector dels serveis a persones en situació de dependència, requerim incorporar un/a recepcionista.
Tasques a realitzar:
* Gestió de la centraleta.
* Gestió de correspondència.
* Recepció proveïdors.
* Arxiu i altres activitats administratives.
* Control i sortida de documentació.
* Gestió documental amb els Dep Centrals.
* Col·laborar amb el personal amb aquelles tasques que, per excés de pes no puguin dur a terme.
* Col·laborar amb el personal, en aquelles tasques de recolzament a altres professionals quan aquests així li requereixin.
* Repartiment de catering centre de dia de Montroig.
* En general totes aquelles activitats no especificades anteriorment que li siguin encomanades i tinguin relació amb l’anterior.
S'OFEREIX:
* Contracte per substitució de 3 mesos a 6 mesos.
* Jornada completa en horari de setmana curta y llarga (es treballen dies alterns i caps de setmana alterns) de 8.30-13.30/14.30-20.03.
* Salari segons conveni.
* INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
* CFGM Gestió administrativa.
* FPI Tècnic/a Auxiliar Administratiu.
* FPII.
* Es valorarà formació especifica del lloc de treball.
* Informàtica paquet office.
* Català i Castellà parlats i escrits correctament.
* Estar inscrit/a com a demandant d'ocupació.
Habilitats i valors:
* Disposició de Servei.
* Sociabilitat.
* Dots i habilitats comunicatives.
* Interès pel treball amb gent gran.
* Capacitat per resoldre conflictes.
* Empatia.
* Disponibilitat horària.