Des de la Fundació Pere Tarrés**cerquem una persona per la recepció del nostre Centre de Formació, en horari de dissabte i diumenge de 8.30 a 14.30h.**Les funcions de la posició de feina serien**:- Vetllar per un satisfactori servei als usuari tant presencial, mail i telefònic- Garantir el correcte funcionament de l’edifici- Atenció telefònica per redirigir els alumnes a formacions pertinents- Obertura i tancament de l'edifici- Acondicionar l'edifici per a l'entrada del personal i impartició dels cursos de formació- Actualitzar la cartellera informativa dels cursos diàriament- Ajudar a la captació dels alumnes individuals com monitors i directors i monogràfics, així com per a les convocatòries individuals, tot informant i dirigint les trucades.- Ajudar en donar informació a les entitats i empreses que cerquen formació redirigin les trucades- Registrar la correspondència d'entrada i sortida i arxiu- Controlar la documentació i el material que arriba a l'edifici i distribuir-lo.**Les condicions de l'oferta són**:- ** Data prevista incorporació** inmediata- **Jornada laboral i horari**Dissabte i diumenge de 8:30h a 14:30h- **Tipus de contracte** Indefinit- Valorable formació de cicle superior en l'àmbit social, venda o marketing- Disponibilitat en el horari descrit- Experiència prèvia mínima d’un any en tasques de vigilància i atenció al públic i call center- Capacitat de comunicació, multitasking, orientació al detall, polivalència- Nívell de castellà i català bilingüe