Overview Aquesta oferta forma part del JOBMARKETPLACE TALENT BLAU – TOMORROW BLUE que Barcelona Activa organitza en col
col·laboració amb la CÀTEDRA D'ECONOMIA BLAVA SOSTENIBLE DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA i TECNOAMBIENTE presencialment el dijous 6 de Novembre, de 13:30h a 16:30h. Dins el SMART CITY EXPO WORLD CONGRESS
L'empresa BLUE NET CAT (UPC) necessita cobrir la / les vacant / s de Tècnic / a de Marketing, Communications and Events Manager
Només s'avisarà a les persones que compleixin amb els requisits sol·licitats per l'empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
FUNCIONS I TASQUES Responsable en els processos de comunicació interna i externa, elaborant i implementant el pla de comunicació intern i extern de la BlueNetCat. També disseny del pla de màrqueting de la BlueNetCat.
Responsable de la visió externa de la Xarxa en mitjans convencionals i digitals
Lideratge en l'organització de tots els esdeveniments de la BlueNetCat
Recolzant al Network Manager en elaboració del Business Plan de la BlueNetCat i Diversificació de Revenues
Responsable del Maritime HUB i organització dels altres esdeveniments que s'organitzin de la BlueNetCat
Seguiment dels KPI.
Contracte i condicions Tipus de relació professional : Contracte
Tipologia de contracte : Indefinit
Núm. Hores setmanals : 35
Horari : Flexible segons projectes. Aproximadament de 9h a 18h
Retribució brut anual : 31,000€-35,000€ / b / any
Categoria professional : Tècnics superiors i assimilats
Formació reglada requerida : Titulació universitària ; Llicenciatura (antiga titulació), Grau Universitari (nova titulació) amb àrees relacionades amb el màrqueting, comunicació, negocis o àmbits marítimes. Màsters Universitaris oficials o privats, formació en altres idiomes seran també valorats
Experiència mínima de 2 anys. Es valorarà experiència en els camps del màrqueting i posicionament de marca d'entitats.
Experiència demostrable: haver tingut un paper actiu en el disseny i implementació de plans de comunicació i posicionament de marca.
Es valorarà experiència en funcions similars a les descrites, específicament en el desenvolupament d'activitats d'innovació, tant en l'entorn universitari com industrial.
Informàtica : Nivell mig-alt de softwares de gestió de projectes (e.g. Notion), eines ofimàtiques (e.g. paquet Office) i coneixement d'eines d'IA (e.g. chatGPT, Claude, Gemini...)
Gestió d'equips, relació amb Clients. Capacitat de treball en equip.
Creativitat i pensament estratègic.
Persona responsable, flexible, resilient i autònom / a.
Idiomes : Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Avançat
#J-18808-Ljbffr