A ACEBSA, ens comprometem a garantir l’eficiència en la gestió de la distribució i el control dels nostres productes. Per això, seleccionem per unir-se a l’equip de Logística un/a Administratiu/va Logístic/a que ens ajudi a assegurar el correcte funcionament de les operacions logístiques i la gestió d’expedicions.
Responsabilitats
* Gestió documental: Recollida, revisió i manteniment de la documentació logística (factures, albarans, ordres de transport, permisos duaners).
* Coordinació de transportistes: Planificació i seguiment dels enviaments, assegurant el compliment dels terminis i les necessitats dels clients.
* Atenció al client i comunicació: Resolució d’incidències i coordinació amb l'equip comercial per una bona gestió amb clients i proveïdors, i informació actualitzada sobre els enviaments.
* Optimització logística: Anàlisi de rutes i costos per millorar l’eficiència i reduir despeses.
* Emissió d’autofactures: Coordinació amb altres departaments per garantir la correcta emissió i coherència documental.
T’oferim
* Contracte temporal per una substitució.
* Incorporació a un equip dinàmic i multidisciplinari.
* Horari De Dilluns a Dijous 08:00 - 17:30 Divendres de 08:00 a 14:00.
Si vols formar part d’un projecte on l’eficiència i la gestió logística són clau, envia'ns el teu CV!
Formació: CFGM/CFGS en Administració, Transport i Logística o similar. (valorable)
️ Domini d’eines: ERP, ofimàtica i gestió d'inventaris.
Experiència: Mínim 2 anys en administració logística, expedicions o magatzem. (valorable)
Habilitats: Anàlisi i resolució de problemes, treball en equip i orientació als resultats.