A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes.
Ets una persona orientada a la qualitat i el client intern amb capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.
Funcions
- Configuració i manteniment de servidors en entorns Windows
- Configuració de firewall i VPN
- Gestió de entorns cloud: Microsoft 365
- Gestió de copies de seguretat: Acronis, Veeam
- Assistència tècnica a clients remota i presencial
Valorem
- Experiència mínim de 2 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 2on nivell de Cau/HelpDesk
- Titulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics)
- Carnet de conduir
- Capacitat de resol·lució d'inicidencies de forma autonoma.
Què Oferim?
- Lloc de treball estable, dintre d'un equip dinàmic i original.
- Jornada complerta ( dill a dij. 8:00 a 17:15 Divendres de 8:00-14:15)
- Lloc treball presencial, amb possibilitat de realtizar alguna jornada de forma remota..