PDes de LHH estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per incorporar-se a un despatx professional consolidat, en substitució per jubilació de l’actual responsable administrativa. Es tracta d’una posició estratègica, amb responsabilitats transversals i una clara vocació de continuïtat. /pp Funcions principals /pulliAtenció al client (telefònica i presencial). /liliSuport directe a direcció. /liliEmissió de factures, control de cobraments i seguiment de pagaments. /liliGestió de la comptabilitat interna del despatx. /liliCoordinació amb proveïdors i gestió de material d’oficina. /liliOrganització de viatges i desplaçaments dels equips d’auditoria. /liliSuport administratiu general a tots els departaments. /liliGestió documental, arxiu i seguiment de processos interns. /li /ulp Perfil professional /pulliPersona organitzada, metòdica i resolutiva, amb capacitat per establir prioritats. /liliAutonomia i capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament. /liliExperiència prèvia en tasques administratives. /liliConeixements bàsics de comptabilitat. /liliExcel·lent redacció i comunicació en castellà i català. /liliDiscreció, confidencialitat i professionalitat en el tracte amb clients. /li /ulp Requisits valorables /pulliFormació en Administració i Finances o similar. /liliExperiència en despatxos professionals o assessories. /liliBon domini d’eines com Excel, Word i programes de gestió comptable. /li /ulp Què oferim /pulliContracte indefinit a jornada completa. /liliIncorporació a un equip estable, professional i col·laboratiu. /liliBon ambient de treball i confiança en el llarg termini. /liliParticipació activa en la gestió administrativa del despatx. /liliSalari competitiu /liliFlexibilitat horaria e intensiva. /li /ul