Com administratiu de facturació i responsable d´Atenció al Client. Tindràs un paper fonamental en la gestió eficient de la comunicació i les operacions quotidianes. La teva responsabilitat principal serà garantir la satisfacció del client a través d´una atenció telefònica excepcional, la gestió de la facturació i el seguiment meticulós dels treballs fets i pendents amb els operaris. Seràs l´enllaç crucial entre els nostres clients i l´equip intern, assegurant una comunicació fluida i una coordinació efectiva per complir amb les expectatives del client i mantenir l´eficiència operativa. Valorem especialment la capacitat de comunicació i organització.
Responsabilitats
- Gestionar l´atenció telefònica de manera amable i professional, proporcionant respostes precises i solucions efectives a les consultes dels clients.
- Encarregar-se de la facturació, assegurant la precisió i la puntualitat en el procés per garantir una gestió financera eficient.
- Oferir un servei al client excepcional, anticipant les necessitats i resolent qualsevol problema de manera proactiva i efectiva. Oferta de treball a la comarca Osona
Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita amb clients i companys.
Capacitat demostrada per mantenir-se organitzat en un entorn dinàmic i gestionar múltiples tasques de manera simultània.
Experiència prèvia en funcions administratives, preferiblement en facturació.
Destreses en l´ús d´eines informàtiques i sistemes de gestió de documents per realitzar tasques administratives de manera eficient.
Orientació al detall i capacitat per treballar de manera independent amb un alt grau de precisió i exactitud.
Si compleixes amb aquests requisits i estàs buscant un entorn de treball dinàmic i familiar, et volem conèixer!
Residència a la comarca d´Osona o voltants.
Carnet de conduir B.