ADMINISTRATIU/VA
Busquem cobrir la posició d’Administratiu/va per al Centre Ocupacional de Santa Coloma de Farners de la Fundació Astres.
Ubicació: Centre Ocupacional de Santa Coloma de Farners
Incorporació: Immediata
Jornada: 20 hores setmanals
Contracte: Vacant estable
Salari: 689,14 € bruts mensuals (14 pagues)
Horari: Matins de dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00 (amb flexibilitat)
A QUI ESTEM BUSCANT?
Busquem una persona organitzada, proactiva i amb capacitat per gestionar diverses tasques administratives alhora. Si tens experiència en l’àmbit administratiu i vols formar part d’un equip compromès amb la qualitat i la millora contínua, aquesta és la teva oportunitat!
LES TEVES FUNCIONS
* Donar suport administratiu a la direcció tècnica del centre
* Gestionar i controlar la documentació administrativa
* Fer compres de material divers per al funcionament del centre
* Seguir els procediments administratius establerts
* Mantenir i organitzar l’arxiu documental
* Atendre les tasques de recepció pròpies del centre
En coordinació amb Serveis Centrals:
* Preparar l’arqueig de caixa perquè la direcció el revisi i validi
* Fer el seguiment pressupostari de la caixa del centre
* Gestionar documentació relacionada amb el personal del centre
REQUISITS IMPRESCINDIBLES
Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Gestió Administrativa o experiència equivalent
Mínim 2 anys d’experiència en funcions similars
Alt domini de paquet Office (Word, Excel) i coneixements d’Outlook
Nivell alt de català i castellà (parlat i escrit)
Carnet de conduir (B)
Es valorarà disposar de vehicle propi
PERFIL COMPETENCIAL
Organització i planificació
Atenció al detall
Comunicació fluïda i eficient
Treball en equip
Proactivitat i autonomia
QUÈ T’OFERIM?
Desenvolupament professional en una entitat compromesa
Suport d’un equip tècnic multidisciplinari
Retribució flexible per estalviar en les teves despeses quotidianes:
Escola bressol
️ Formació
Restaurants
Transport públic
Assegurança de salut
Si vols formar part d’un projecte transformador i amb impacte real, inscriu-te ara!