Pb ESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T#39;UNEIXIS! A MÉS, T#39;AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA. /b /ppb UNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP! /b /pp A Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu! /pp Si tens passió per la construcció i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t#39;estem buscant! A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip. /ppb Responsabilitats: /b /pp Gestió de la producció d#39;obra, tant a nivell econòmic com de planificació. Realització d#39;estudi previ, negociació i contractació, seguiment del compliment de l#39;obra, certificacions, etc .. Contacte directe amb propietat, direcció facultativa i d#39;execució, sota assessorament i suport del cap de grup. /pp Supervisar i coordinar totes les activitats a l#39;obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat. /pp Coordinar els equips de treball, incloent-hi contractistes, subcontractistes i personal de l#39;obra. /pp Assegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra. /pp Realitzar la planificació i programació de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris. /pp Controlar els costos del projecte i assegurar que s#39;ajustin als pressupostos establerts. /pp Gestionar la qualitat de l#39;execució de l#39;obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte. /pp Col·laborar amb el departament de compres per a l’adquisició de materials i equips necessaris per a l’execució de l’obra. /pp Gestionar la relació amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte. /ppb Requisits: /b /pp• Títol universitari Arquitectura Tècnica, Enginyeria o afins. /pp• Mínim 5 anys d#39;experiència com a cap d#39;obra, preferentment en projectes residencials. /pp• Coneixement de normatives de seguretat en la construcció i el control de qualitat. /pp• Capacitat per liderar equips de treball i coordinar múltiples activitats simultàniament. /pp• Experiència en la gestió de pressupostos, els costos i la planificació d#39;obres. /pp• Excel·lents habilitats de comunicació, organització i resolució de problemes. /pp• Coneixements en programari de gestió d#39;obres (MS Project, AutoCAD, Presto, entre d#39;altres). /pp• Capacitat per treballar sota pressió i complir terminis establerts. /pp• Disponibilitat per a treball en obra i desplaçaments segons calgui. /p pb Que oferim /b /pp Salari competitiu segons l’experiència /pp Vehicle /pp Estabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional. /pp Projectes desafiadors i variats. /pp Oportunitat de treballar en projectes d#39;alt impacte i constant creixement. /pp Bon ambient de treball i equip dinàmic. /p