Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit : volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
L’Àrea Comercial busca incorporar una persona en la posició de Sales Executive VIP amb la missió de comercial de captació i fidelització de clients, amb la responsabilitat de gestionar el cicle complet de la relació comercial : des de la prospecció inicial fins al tancament, i seguiment i repetició. El focus principal serà identificar i captar empreses amb gran potencial de negoci, especialment aquelles amb perfil per adquirir els productes d'Hospitality més VIP i exclusius a l'estadi. A més, haurà de gestionar comptes exigents amb un nivell alt de servei, orientació premium i captació de personalització, assegurant una relació a llarg termini basada en la confiança i la qualitat.
Funcions principals :
Prospecció i captació de nous clients
Desenvolupar una cartera pròpia de clients potencials mitjançant cold calling, networking, eines digitals (LinkedIn, CRM) o esdeveniments.
Identificar oportunitats de negoci segons segment i territori, amb criteri d'anàlisi comercial.
Elaborar propostes comercials a mida i presentacions adaptades als criteris de cada client.
Fer seguiment dels leads i millorar el rati de conversió amb accions eficients i orientades a resultats.
Negociació i tancament de contractes
* Anàlisi de la competència, proposant noves alternatives per millorar l'acció comercial.
Gestió i fidelització de clients (KAM)
Mantenir una relació propera i proactiva amb el client per detectar noves necessitats (cross-selling / up-selling).
Coordinar processos interns : contractació, facturació, seguiment d'incidències i operativa d'esdeveniments.
Participar en operatives de dia de partit segons calendari rotatiu (caps de setmana).
Persona comercial amb capacitat per treballar en equip, compromesa amb la feina, íntegra amb la presa de decisions, dinàmica i capaç de reaccionar en entorns de canvi.
Orientat a negoci que gaudeixi del producte que tenim.
Experiència mínima de 3 anys en captació de clients, cold calling i recerca de clients 2.0.
Perfil amb capacitat de comunicació en català, castellà, anglès i un altre idioma molt valorable.
Alt poder de negociació amb directius i alts càrrecs.
Persona organitzada, metòdica, rigorosa i orientada a resultats.
Coneixements d'Office i eines CRM (Salesforce)
Coneixement d'e-commerce, entorns digitals i estratègies de captació online són un plus.
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció, que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
#J-18808-Ljbffr