Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Executive office manager

Fritravichgroup
37.500 € al año
Publicada el Publicado hace 22 hr horas
Descripción

1 day ago Be among the first 25 applicants

Direct message the job poster from Frit Ravich

Descripción de la Oferta

Volver a la Página de inicio

EXECUTIVE OFFICE MANAGER

Ubicación: MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES

Fecha: 28 oct 2025

Frit Ravich

Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quien tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.

Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.

Descripción de la Oferta

QUÈ HI HA DARRERE D’AQUESTA POSICIÓ?

A Frit Ravich tenim un propòsit molt clar: #AlimentemMomentsDeVida.

Ho fem transformant i innovant la indústria alimentària, amb les persones, guiats per la nostra cultura única, el #FeelFrit.

Des d’aquest rol, seràs el cor que fa bategar el nostre espai corporatiu, assegurant que cada detall —des de les agendes del Comité de Direcció fins a les instal·lacions o les visites— reflecteixi la nostra essència i manera de fer.

La teva missió serà crear un entorn viu, acollidor i inspirador, on persones treballadores, clients i col·laboradors visquin i comparteixin l’experiència Frit Ravich.

COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?

* Oferiràs suport de confiança a la Direcció General en l’organització global del seu dia a dia, tant a nivell personal com professional.
* Gestionaràs i coordinaràs les agendes de la Direcció General i del Comitè de Direcció, assegurant una planificació eficient de reunions, viatges i activitats, i garantint la coordinació entre les diferents àrees corporatives.
* Organitzaràs i supervisaràs viatges, desplaçaments i esdeveniments corporatius, vetllant per la logística, la puntualitat i la qualitat en cada detall.
* Lideraràs l’equip de serveis centrals, fomentant la col·laboració, la responsabilitat i la passió pel servei.
* Vetllaràs pel manteniment, la imatge i l’ordre de les instal·lacions, fent que l’espai expliqui qui som i com treballem.
* Coordinaràs visites institucionals, trobades i comitès interns, assegurant que cada experiència reflecteixi la nostra cultura #FeelFrit.
* Supervisaràs el subministrament de materials i serveis, garantint que tot funcioni com un rellotge.
* Col·laboraràs en la organització d’activitats internes de comunicació i cultura corporativa, contribuint a fer créixer l’experiència de pertinença.
* I sobretot, transmetràs la nostra manera de fer, combinant rigor, sensibilitat i una mirada acollidora cap a totes les persones que entren a casa nostra.

QUÈ NECESSITAREM DE TU?

* Formació acadèmica superior en Assistència a la Direcció, Protocol i Comunicació o similars.
* Experiència mínima de 3 anys en funcions d’assistència a direcció o gestió d’oficina.
* Domini del català i castellà, i nivell alt d’anglès, valorant positivament tenir coneixements de francès.
* Domini de les eines ofimàtiques.
* Persona organitzada, autònoma i anticipativa, amb alta orientació al detall i capacitat per prioritzar.
* Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals, amb capacitat d’escoltar, connectar i transmetre confiança.
* Actitud positiva, professional i propera, amb vocació pel servei i sensibilitat per les persones.

PER QUÈ FRIT RAVICH?

* Formaràs part d’una companyia amb més de 60 anys d’història i una cultura pròpia i molt arrelada: Feel Frit.
* Viuràs oportunitats de creixement professional a través del Plan Energy i la formació constant.
* Gaudiràs d’autonomia i confiança per aportar idees i prendre decisions.
* Retribució flexible amb mútua de salut, xec guarderia i restaurant.
* Outlet de tots els nostres productes.
* Treballaràs en un entorn dinàmic, humà i innovador.
* Contribuiràs a fer créixer una organització que aposta per les persones i el talent intern, impulsant la transformació i l’excel·lència des de dins.


Seniority level

Mid‑Senior level


Employment type

Full‑time


Job function

Administrative

Industries: Food and Beverage Services

Referrals increase your chances of interviewing at Frit Ravich by 2x


Senior Administrative Assistant/ Executive assistant

We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > EXECUTIVE OFFICE MANAGER

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar