Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Adjunt coordinador producció vacunes (h/d)

Girona
Axxon Selecting
Publicada el 6 junio
Descripción

AXXON selecciona ADJUNT COORDINADOR PRODUCCIO (H/D) per a l'àrea de producció de vacunes en important indústria del sector farmacèutic, ubicada a la rodalia de Girona.
La seva missió serà supervisar i coordinar els processos productius de la planta i zones de fabricació estèrils, motivant i formant a l'equip, i assegurant el cumpliment de les normes i procediments establerts.
FUNCIONS:

* Supervisar, coordinar i motivar a l'equip de producció (tècnics i operaris), fomentant l'excel.lència i el treball en equip.
* Garantir la transparència de informació entre els responsables de torn per assegurar la continuitat de tots els processos de fabricació.
* Detectar necessitats de formació, participar en els processos de formació del personal i realitzar l'avaluació periòdica del personal.
* Vetllar per la seguretat i salut del personal.
* Col.laborar en la planificació de la producció de la unitat.
* Garantir el cumpliment de les Normes de Correcta Fabricació (NCF), el seguiment dels procediments i protocols de treball i la correcta cumplimentació de registres i documentació per part del personal i personal extern.
* Assegurar la presa de mostres i la realització dels controls establerts.
* Revisar la documentació dels lots produits.
* Investigar i documentar les desviacions i no conformitats detectades durant la fabricació.
* Aplicar accions correctores per corregir desviacions i/o no conformitats detectades durant la fabricació o auditories.
* Participar en el desenvolupament i fabricació de lots pilot.
* Vetllar pel manteniment, neteja i higiene de la unitat, instal.lacions i equips.
* Assegurar el cumpliment de les validacions, calibracions i qualificacions.
* Proposar manteniments preventius o altres millores.

EXPERIÈNCIA:
* Imprescindible 1-2 anys d'experiència prèvia en tasques de supervisió i control de processos de producció, com a responsable gestionant un equip de treball.
* Molt valorable, 2 anys experiència com a operador/a de planta o tècnic/a de producció en indústria farmacèutica, amb dots de lideratge.
* Es valorarà positivament candidatures sense experiència en entorns productius però amb capacitat de lideratge i gestió de persones en altres sectors (hosteleria, comerç, clubs esportius, indústria càrnica...)

S'OFEREX:
* Contracte indefinit.
* Possibilitats de projecció professional en empresa en constant creixement i entorn altament innovador.
* Retribució atractiva i competitiva.
* Jornada completa de dilluns a divendres, torns matí i tarda.

FORMACIO:
* Grau en Enginyeria Química o Bioquímica.
* Valorable Grau en Biologia, Biotecnologia, Bioquímica, Farmàcia o similar.

HABILITATS:
* Nivell d'anglès mig-alt (B2).
* Pensem en persones entusiastes, analítiques i executores, amb capacitat de lideratge, capacitat per la presa de decisions, amb o sense pressió, capacitat de planificació, treball en equip i gestió de persones.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Enginyer de qualitat (h/d)
Axxon Selecting
De 30.000 € a 50.000 € al año
Oferta cercana
Operari secció estampació (h/d)
Axxon Selecting
De 30.000 € a 50.000 € al año
Oferta cercana
Programador java (h/d) - teletreball
Axxon Selecting
Programador informático
De 30.000 € a 50.000 € al año
Ofertas cercanas
Empleo Axxon Selecting
Empleo Axxon Selecting en Girona
Empleo Girona
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > ADJUNT COORDINADOR PRODUCCIÓ VACUNES (H/D)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar