Si vols formar part del sector de la Seguretat Privada i cerques feina com a Secretari/ària Back office amb assistència a direcció, t'agrada l'atenció a client i et consideres un perfil polivalent, a IMAN Girona et podem oferir una vacant on podràs créixer professionalment, en un equip de treball especialitzat i formant part d'una empresa consolidada i en plena expansió.
Busquem una persona discreta, metòdica, organitzada, resolutiva i amb una alta capacitat de gestió per donar cobertura de manera dinàmica, professional i amb visió estratègica.
Funcions principals:
- Suport a direcció.
- Atenció telefònica.
- Organització de viatges i esdeveniments corporatius.
- Atenció i recepció de clients.
- Gestió de l'agenda i reunions de gerència.
- Redacció i gestió de comunicacions internes i externes.
- Gestió de la correspondència.
- Suport administratiu a les tasques pròpies de direcció.
REQUISITOS MÍNIMOS
Requisits indispensables:
- Estudis ADE o GS d'assistència a direcció.
- Habilitats comunicatives.
- Domini alt d'eines informàtiques, paquet Office i CRM.
- Persona polivalent, proactiva, responsable i compromesa amb l'organització.
S'ofereix:
- Jornada de 30 h setmanals de dilluns a divendres de 9 h a 15 h.
- Posició estable amb projecció dins de la companyia.
- Entorn de treball colaboratiu, innovador i orientat a l'excelència.
Si reuneixes els requisits i estàs disposat/da a impulsar la teva carrera professional, inscriu-te a l'oferta!