Es requereix recepcionista per incorporar-se a les oficines del Barcelonès amb coneixements informàtics en paquet office i altres programes de gestió. Competències i valors: Persona amb sentit de la responsabilitat i compromís, simpatia personal i bon tracte, habilitats comunicatives i assertivitat interpersonal, persona resolutiva i polivalent, organitzada, orientada al client i acostumada a treballar en equip.Recepció de trucades i correus electrònics. Atenció al client Gestió del material i d'organització de les sales Donar suport administratiu a l'área operativa Gestió de la documentació i arxiu Gestió d'agendes- Experiència 1 anys. Atenció al públic i tasques administratives- TÍTOL FP DE GRAU MIG- títol fp de grau mig - administració- català (parlat superior, escrit superior)- espanyol (parlat superior, escrit superior)- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Altres beneficis: Salari B/A 16000 - 18000 Horari: De dilluns a divendres de 13:00 h a 21:00 h