A Gestoria Garriga som una assessoria integral amb una àmplia cartera de clients particulars, autònoms i empreses. Com a corredoria d’assegurances, treballem amb diferents companyies per oferir sempre les millors opcions i un servei proper i personalitzat.
Busquem un/a Assessor/a d’Assegurances amb experiència i orientació al client, que s’encarregarà principalment de gestionar i fidelitzar la cartera d’assegurances existent.
Funcions principals
Gestió integral de la cartera de clients de la corredoria.
Assessorament i proposta de millores en assegurances de:
Llar
Vehicles
Comunitats de propietaris
Responsabilitat Civil (RC)
Elaboració de pressupostos i comparatives entre companyies.
Tramitació d’altes, baixes i modificacions de pòlisses.
Atenció i seguiment de sinistres.
Suport i assessorament a la resta de departaments de la gestoria quan sigui necessari.
Tasques de fidelització i manteniment de clients.
Requisits
Experiència prèvia en corredoria o agència d’assegurances.
Coneixement dels principals rams personals (llar, autos, comunitats, RC).
Capacitat d’organització, tracte amb el públic i orientació al client.
Català i castellà parlats i escrits.
Valorable: coneixement d’eines de gestió d’assegurances i habilitat per treballar amb diferents companyies. Nosaltres treballem amb l'aplicatiu MPM.
Oferim
Incorporació fiable en empresa consolidada.
Jornada completa (de dilluns a divendres).
Horari: Dilluns a dijous de 8.30h a 13.30h i de 15h a 18h. Els divendres de 8h a 15h.
Bon ambient de treball i equip proper.
Formació contínua i suport intern.
Condicions econòmiques segons experiència i vàlua del/la candidat/a.