Auxiliar Administratiu/va en Centre Educatiu Al Baix Penedès - substitució Un Terç de Jornada (Incorporació Immediata), El Vendrell
Les funcions pròpies del cos d'Auxiliar Administratiu de la Generalitat de Catalunya, adscrit a centres docents, inclouen:
* Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes.
* Gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials, expedients, títols, beques, certificats, diligències, etc.
* Gestió administrativa i tramitació de assumptes del centre, com arxivament, classificació, correspondència, transcripció de documents, gestió de dades informàtiques, atenció telefònica i personal, recepció i comunicació d'avisos i incidències, comandes de material, manteniment de l'inventari i control de documents comptables.
El director o directora pot assignar funcions similars o relacionades segons les necessitats del centre.
Contracte laboral temporal de 1 mes, jornada parcial tarda (2 hores diàries).
#J-18808-Ljbffr