És en aquest marc, que obrim un procés de selecció per a la incorporació d’una persona de suport administratiu. Aquesta figura tindrà com principals objectius: - El suport administratiu al programa Diversitat i Empresa, que en aliança amb PIMEC promou la inserció laboral de les persones pertanyents a col-lectius vulnerables amb dificultats d'inserció, a través de diverses actuacions tant en l’àmbit de la petita i mitjana empresa com en l’àmbit de les persones, facilitant l’acompanyament, capacitació i formació dels col-lectius en situacions de vulnerabilitat. - El suport administratiu a l’área d’Administració i Projectes d’ECAS DESCRIPCIÓ GENERAL La missió del lloc de treball és la de donar suport administratiu per la correcta gestió i execució a l’área d’Administració i Projectes d’ECAS i sobretot al projecte Next Diversitat i Empresa. Requeriments Formació: Valorable formació Administrativa ( CFGM, CP o similar) tot i que no és descartaran canidatures amb altres formacions, Domini del paquet Office 365. Nívell C català. Valorable coneixement sobre associacionisme i tercer sector. Condicions laborals: - Entitat que contracta: Entitats Catalanes d'Acció Social (ECAS) - Jornada laboral: 38,5 hores setmanals - Contracte: temporal (12 mesos) - Sou: 1.450€ brutsGestió de factures Gestió documental i manteniment de l’arxiu de l’entitat. Suport logístic a l’organització d’actes Funcions de secretaria i gestió d’agenda- Experiència 3 mesos. Miním 3 mesos desenvolupant tasques administratives- TÍTOL FP DE GRAU MIG- CFGM Gestió Administrativa- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1201' fins a '1500'