Funcions de la posició:
Negociar els comptes assignats, les accions comercials i les condicions comercials amb els clients amb l´objectiu de garantir la venda de productes MONELLS en termes de rendibilitat / volum
Elaborar el Pla de Comptes Anual i pressupostos fixats per a cada client. Fer el seu seguiment un cop aprovat, detectant i prevenint desviacions amb l´objectiu d´anticipar i negociar les accions correctores amb què assegurar els resultats previstos i la competitivitat de les marques (Monells i MDD) al mercat.
Analitzar l´ evolució del mercat, revises de punts de venda i accions de la competència i de la cartera de clients assignada amb l´ objectiu de definir i proposar accions a realitzar que permetin identificar problemes, oportunitats i plantejar plans d´ acció.
Elaboració i seguiment del pla promocional de la seva cartera de clients.
Coordinar les accions comercials vinculants en els clients, conjuntament amb la Direcció i Trade Mkt, amb l´ objectiu de traslladar les polítiques comercials de la Companyia a clients i punts de venda assegurant la consecució dels objectius.
Coordinar, conjuntament amb els equips comercials dels clients, la implantació en els punts de venda de les accions negociades amb la finalitat d´ assegurar-ne la correcta execució i garantir l´ eficàcia d´ aquestes accions.
Reportar la situació de vendes i accions proposades per a la cartera de clients per tal de determinar les accions a realitzar i facilitar la presa de decisions.
Dur a terme la introducció de productes i/o novetats en els clients amb la finalitat d´agilitzar l´entrada i assegurar la distribució i capil·laritat en la data prevista.
Realitzar controls d´ assortiment periòdics amb l´ objectiu d´ aconseguir adaptar-lo als objectius de MONELLS i compatibilitzar-lo amb els criteris del client.
Establir els objectius de MONELLS en el client a mitjà termini d´ acord amb les directrius generals de la companyia
Gestió directa de projectes dels seus clients i transversals. Oferta de treball a la comarca Osona
Formació universitària en Administració i Direcció d´ Empreses. Màster / Postgrau Comercial serà un plus.
Es valorarà experiència com Àrea Manager o Key Account Manager en Alimentació. Experiència en empreses del sector carni i coneixement del mercat serà un plus.
Capacitat analítica i resolutiva per prendre decisions de forma ràpida i efectiva sense dilatar el procés.
Orientació a resultats (tant de vendes com de rendibilitat) i mentalitat estratègica.
Habilitat per expressar-se amb soltesa, persuasió i concreció, orientat a la negociació de conflictes entre persones i/o companyies.
Capacitat de coordinació amb altres departaments i equips de treball. Extrovertida i empàtica.
Actitud positiva, flexible, adaptació al canvi i amb alt control en situacions d´ estrès.
Gestió BBDD Excel·lent/taules dinàmiques PowerPoint.
Disponibilitat per viatjar (requisit indispensable).
Idiomes. Bon nivell d´ anglès serà un plus.
Oferim:
Salari segons valoració del candidat.
Formació específica del lloc de treball.
Retribució flexible. Condicions especials en alguns serveis o compres per ser empleat de la nostra companyia.
Promoció interna amb la possibilitat de creixement dins de l´ empresa.
Formaràs part d´una empresa sòlida, consolidada, en constant evolució que aposta per la millora i la innovació constant.
Si busques un entorn dinàmic, on cada dia porta un nou repte i una oportunitat per créixer professionalment, t´esperem!