El Servei Català de la Salut està cercant un/a administratiu/va de secretaria de l'Àrea Assistencial per substitució d'una baixa medica.Donar suport administratiu i logístic al/la cap de la unitat directiva per tal de garantir el correcte funcionament de la seva secretaria. - Donar suport administratiu al personal tècnic i assegurar el correcte desenvolupament de les activitats administratives i logístiques de la unitat directiva. - Portar el registre i controlar, classificar i arxivar tota la documentació de la unitat directiva per tal de possibilitar la seva derivació, seguiment, localització i consulta. - Mantenir els registres d’informació de la unitat directiva i altres tasques que li son pròpies fent ús de les eines ofimàtiques disponibles. - Donar suport administratiu i logístic en l’organització de reunions i grups de treball.- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- títol fp de grau superior - administració- català (parlat c1 - d.Funcional, escrit c1 - d.Funcional)- Competències / coneixements: Ús habitual del programari Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). - Coneixement del model sanitari català. - Experiència en el desenvolupament de funcions administratives especialment de secretaria.- Contracte laboral temporal (2 mesos)- Jornada completa