El Servei Català de la Salut està cercant un / a administratiu / va de secretaria de l'Àrea Assistencial per substitució d'una baixa medica.
Donar suport administratiu i logístic al / la cap de la unitat directiva per tal de garantir el correcte funcionament de la seva secretaria. - Donar suport administratiu al personal tècnic i assegurar el correcte desenvolupament de les activitats administratives i logístiques de la unitat directiva. - Portar el registre i controlar, classificar i arxivar tota la documentació de la unitat directiva per tal de possibilitar la seva derivació, seguiment, localització i consulta. - Mantenir els registres d'informació de la unitat directiva i altres tasques que li son pròpies fent ús de les eines ofimàtiques disponibles. - Donar suport administratiu i logístic en l'organització de reunions i grups de treball.
* títol fp de grau superior - administració
* català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
* Competències / coneixements : Ús habitual del programari Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). - Coneixement del model sanitari català. - Experiència en el desenvolupament de funcions administratives especialment de secretaria.
#J-18808-Ljbffr