Metge/ssa especialista en Anestesiologia i Reanimació
L’Hospital de Palamós forma part de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que inclou l’atenció primària, atenció especialitzada i atenció intermèdia.
El Servei d’Anestèsia de l’Hospital de Palamós necessita incorporar 1 metge/sa especialista en Anestèsia i Reanimació per a integrar-se en un equip format per 12 facultatius especialistes en Anestesiologia i Reanimació.
El Servei d’Anestèsia disposa de Clínica del Dolor que realitza tractaments mèdics i/o intervencionistes.
L’Atenció Continuada és realitzada amb guàrdies de presència física.
- Contractació laboral de 1 any de duració a jornada completa (1688 h/a), com a metge/ssa adjunt/a al Servei d’Anestesiologia i Reanimació de l’Hospital.
- Sou segons III Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut.
- Incorporació al Gener de 2026.
- Programa actiu de formació i reciclatge.
- Llicenciatura o Grau en Medicina i Cirurgia.
- Especialitat preferentment via MIR, en Anestesiologia i Reanimació (o homologació de la UE si la titulació s’ha obtingut en un país estranger).
- Disponibilitat horària.
- Perfil personal: dinàmica, amb iniciativa i ganes de desenvolupar un nou projecte professional.
- Persona responsable, metòdica i organitzada.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat de comunicació assertiva.
- Capacitat de relacions interpersonals.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
- Valoració preoperatòria.
- Monitorització i Control Intraoperatori.
- Pauta de les ordres postoperatòries.
- Cínica del Dolor: Realització de tractament mèdics i/o intervencionistes.
- Comunicació amb l’equip de treball, pacient i familiars.
#J-18808-Ljbffr