**Quina serà la teva missió a l’empresa?**
***
En dependència del/la Director/a d’Operacions, la persona seleccionada s’ocuparà de:
- Gestionar el personal del restaurant.
- Controlar la qualitat del servei així com l’atenció a client.
- Portar control de costos, anàlisi de comptes de resultats i vendes.
- Vetllar per assolir els objectius establerts per l’empresa.
- Incrementar les vendes del local.
- Col-laborar amb l’equip de cuina i/o sala quan sigui necessari.
- Encarregar-se de la gestió d’horaris de l’equip.
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
***
- Formar part d’una empresa consolidada i amb renom dins el seu sector.
- Estabilitat i pla de carrera intern.
- Formació a càrrec de l’empresa.
- Horari partit de 13 a 16:30h i de 19h a 23h aprox.
***
- Formació en Administració i Direcció d’Empreses, Hosteleria i Turisme o similar.
- Experiència mínima de 2 anys desenvolupant tasques similars.
- Experiència en sector Hosteleria i/o retail i experiència en gestió de personal.
- Domini del paquet Office.
- Disponibilitat horària per treballar caps de setmana.
- Bones habilitats comunicatives, orientació a client, persona polivalent, amb iniciativa i resolutiva.
- Responsabilitat, organització, capacitat de treball sota pressió i lideratge.
📌 Director/a de Restaurant
🏢 Marlex
📍 Vic