Les funcions a realitzar:
-Planificar les comandes de compra de producte en base a estoc disponible, previsions de venda i necessitats de producció.
-Gestionar i coordinar les comandes amb els proveïdors habituals i garantir el compliment de les condicions pactades.
-Registrar comandes al sistema, revisar la documentació de la mercaderia (albarans, notes de lliurament, packing list).
-Controlar l´estoc diari i garantir-ne la rotació adequada.
-Supervisar recepcions de producte, verificar el compliment de les especificacions i reportar desviacions.
-Gestionar incidències amb proveïdors i coordinar-ne la resolució amb Qualitat i Producció.
-Coordinar la logística de les comandes i fer el seguiment de lliuraments.
-Negociar preus de compra (setmanals, mensuals, trimestrals o anuals) amb proveïdors, sota les directrius de la Responsable de Compres.
-Col·laborar en lhomologació de proveïdors juntament amb el departament de Qualitat.
-Participar en tasts de producte setmanals per assegurar-ne la qualitat.
-Identificar nous productes i proveïdors que aportin valor a la companyia
-Assistir a fires del sector i fer visites a proveïdors Oferta de treball a la comarca Selva
-Formació universitària en Economia, Empresarials, Comerç, Administració i Finances, Transport i Logística o similar
-Domini de català i castellà
-Nivell avançat d´anglès
-Domini d´eines informàtiques
-Experiència de 2-3 anys en posició similar
-Disponibilitat per a viatjar de forma trimestral
-Residència a la comarca de la Selva o comarques limítrofes
-Coneixements d´altres idiomes, a banda de l´anglès
-Estar en disposició de carnet de conduir B1 i vehicle propi
S´ofereix:
-Lloc de treball estable en empresa en expansió
-Possibilitats de promoció en funció del rendiment del candidat/a
-Salari negociable segons perfil