La persona seleccionada s'incorporarà al departament d'operacions, a la zona de magatzem de la nostra delegació de Centellas encara que inicialment estarà a la seu de Vic. Les seves principals funcions seran:
- Definir i implementar estratègies per a una gestió eficient del magatzem.
- Seguiment clau dels KPI del magatzem, seguiment dels plans d'acció i - proposta de millores operatives.
- Organitzar i controlar els processos de recepció, emmagatzematge, preparació i enviament de mercaderies.
- Gestionar, verificar i mantenir la precisió de l'estoc.
- Gestionar i desenvolupar l'equip del departament (magatzem i administració).
- Coordinar-se amb altres gestors de magatzems per a la correcta gestió d'estocs, comandes i subministraments.
- Planificar i executar inventaris parcials i totals del magatzem.
- Creació i seguiment de comandes de dipòsit.
- Resoldre les incidències operatives i proposar millores de processos.
- Supervisar el compliment dels estàndards de seguretat i qualitat.