Location: Coslada, M, ES, 28821- Req ID: 5901**Operador Almacén Departamento Servicio**
¿Tienes experiência en gestión de almacenes? ¿Cuentas con experiência manejando SAP BI y gestionado incidencias? ¿tienes carnet de carretilla y puente grúa?
¿Estás interesado/a en formarte de una empresa multinacional en continuo crecimiento? Si es así, sigue leyendo!!
Estamos buscando un/una Operador/a de Almacén para nuestro
departamento de Servicio ubicado en Coslada.
**Principales funciones**
Reportando al responsable del departamento de Customer Service, tus principales funciones serán:
- Carga y descarga de palés
- Recepción, identificación, picking y ubicación de materiales en el almacén.
- Comprobación física de la mercancía
- Identificación con etiquetas de estanterías y palés.
- Preparación de los pedidos de los suministros.
- Gestión pedidos de compra a fábrica y alta de entradas en SAP
- Facturación de pedidos internos y seguimiento de la facturación de proveedores
**Requisitos del puesto**
- Experiência en atención y trato con el cliente.
- Manejo de herramientas informáticas (paquete office)
- Capacidad de trabajo en equipo y proactividad.
- Experiência en gestión de incidencias
- Valorable, vehículo propio para poder desplazarse al puesto de trabajo.
- Conocimientos SAP B1
- Formación FP o combinación de experiência equivalente
- Nível de Inglés B1
- Experiência mínima 2 años
- Posesión carnet carretillero y puente grua
**¿Qué ofrecemos?**
- Contrato fijo
- Jornada completa: De lunes a viernes: De lunes a jueves de 8:00 a 17:00 (horario entrada/salida flexible) y los viernes de 8:00 a 14:30 horas. Horario reducido también en verano según calendario.
- Seguro de vida
- Seguro de salud privado
- Catering en el comedor de la empresa
**Warehouse Operator Service Department.**
Do you have experience in warehouse management? do you have experience in SAP BI and incident management? do you have a forklift and overhead crane licence?
Are you interested in training in a multinational company in continuous growth? If so, read on!
We are looking for a Warehouse Operator for our Service department located in Coslada.
**Main duties**
Reporting to the Customer Service Department Manager, your main duties will be:
- Loading and unloading pallets
- Reception, identification, picking and location of materials in the warehouse.
- Physical checking of goods
- Identification of shelves and pallets with labels.
- Preparation of supply orders.
- Management of purchase orders to the factory and registration of entries in SAP.
- Invoicing of internal orders and follow up of supplier invoicing.
**Job requirements**
- Experience in customer service and dealing with customers.
- Computer skills (office package).
- Ability to work in a team and proactivity.
- Experience in incident management.
- Own vehicle to be able to travel to the job.
- Knowledge of SAP B1
- Vocational training or equivalent combination of experience
- Level of English B1
- Minimum 2 years experience
- Possession of forklift and bridge crane license
**What do we offer?**
- Permanent contract
- Full time: Monday to Friday: Monday to Thursday from 8:00 to 17:00 (flexible start/finish time) and Fridays from 8:00 to 14:30. Reduced working hours also in summer according to calendar.
- Life insurance
- Private health insurance
- Catering in the company canteen
Ingersoll Rand Inc. (NYSE:IR), driven by an entrepreneurial spirit and ownership mindset, is dedicated to helping make life better for our employees, customers and communities. Customers lean on us for our technology-driven excellence in mission-critical flow creation and industrial solutions across 40+ respected brands where our products and services excel in the most complex and harsh conditions. Our employees develop customers for life through their daily commitment to expertise, productivity and efficiency.