Barcelona Activa
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal. Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa. NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL. El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta
Associació empresarial de la província de Barcelona busca un/a tècnic/a en administració, amb habilitats d'organització i amb experiència per donar suport al nostre departament Jurídic-Laboral en funcions de secretari/a i administració.
La persona seleccionada s'encarregarà de les dues vessants del lloc de treball:
- Funcions de secretariat executiu:
- Gestionar l'agenda del director del departament.
- Atendre a client (gestió de trucades, filtratge, derivació i presa de missatges).
- Gestionar el correu electrònic del departament, assegurant-ne el registre i la classificació.
- Rebre i atendre els clients a la recepció.
- Suport administratiu especialitzat:
- Atenció al client especialitzada: respondre qüestions i consultes de caràcter bàsic o administratiu en l'àmbit jurídic-laboral.
- Donar suport administratiu al departament, incloent tasques d'arxiu, registre i organització de tota la documentació.
S'ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: Versátil de 8:00-9:00 a 15:30-16:30h, amb una tarda (a escollir entre dilluns a dijous) fins les 18:00h.
- Retribució brut anual: 23000 - 26000
- Ambient de treball dinàmic, flexible i orientat al creixement professional.
- Estabilitat laboral amb oportunitats de desenvolupament i progressió dins de l'empresa.
Requisits
- Formació en Administració i gestió d'empreses o relacions laborals
- Es valorarà coneixements i/o experiència amb convenis col·lectius.
- Temps d'experiència: 1-3
- Coneixements informàtics: Coneixements en paquet office, especialment word i excel.
- Altres requeriments específics: Busquem un/a tècnic/a amb un mínim de 2 anys d'experiència demostrable realitzant tasques de suport administratiu i secretariat en consultories, assessories o bufets d'advocats.
Excel·lents habilitats d'organització, gestió del temps i proactivitat.
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes: Català - Molt avançat, Castellà - Molt avançat