Descripción:
Estem buscant una persona responsable, proactiva i amb bones habilitats comunicatives per incorporar-se a una empresa del sector transport i logística situada als Hostalets de Balenyà. Si tens experiència en atenció al client i saps adaptar-te bé a nous entorns, aquesta pot ser una gran oportunitat!
Quines seran les teves tasques?
* Atenció telefònica i per correu electrònic a clients.
* Gestió i seguiment de comandes.
* Coordinació amb el departament logístic.
* Ús del paquet Microsoft Office per a tasques administratives bàsiques.
Perfil que estem buscant:
* Persona resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar sota pressió.
* Bona comunicació i tracte amable.
* Domini d’eines informàtiques bàsiques (Excel, Word, Outlook...).
* Disponibilitat per a incorporació immediata.
* Es valorarà experiència prèvia en llocs similars.
* Experiencia prèvia al sector administratiu i atenció al client.
* Residencia propera al lloc de treball.
* Vehicle propi.
Condicions:
* Horari: Dilluns a dijous de 8:30 h a 18h (amb 1 h per dinar).
* Divendres alterns, jornada intensiva de 8:00 h a 16:00 h.
* Contracte temporal per suplència, amb possibilitats reals de continuïtat a l’empresa.
📩 Si creus que pots encaixar-hi, no dubtis a inscriure’t! Busquem algú com tu!
#J-18808-Ljbffr