Experiència comercial, en venda telefònica, i/o en Call Center. Coneixements tècnics: Domini d’eines ofimàtiques, CRM. Domini del català i del castellà, tant oral com escrit (nívell nadiu). Competències personals: Habilitats per a la venda i la negociació, clars dots comunicatives, amb orientació a la satisfacció de l’estudiant. Orientació a client. Orientació a objectius i resultats. Actitud positiva. Imprescindibles: CERTIFICAT DE DISCAPACITAT RECONEGUT => 33%.
Emissió de trucades a potencials estudiants de la universitat i assessorament formatiu amb enfocament comercial. Resolució de dubtes dels estudiants durant el procés de conversa. Acompanyament i motivació a l’estudiant per estudiar a la universitat. Assoliment dels objectius de matrícula vinculats al pla comercial establert.
- espanyol (parlat superior, escrit superior)
- català (parlat superior, escrit superior)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (21 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 1498
- Altres dades d'interès: Modalitat de treball mixt (presencial, teletreball). Jornada parcial (75%). Horari de 15 h a 21 h i divendres de 14 h a 19 h, amb els descansos reglamentaris.