Parlem és l'operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment, estem buscant un/a persona amb experiència en l'àrea de Relacions Laborals per incorporar-se al departament de RRHH.
Quines seran les teves responsabilitats?
- Gestionar i supervisar els processos de contractació.
- Seguiment del cicle complet de la nòmina a coordinar amb gestoria externa.
- Control de les altes/baixes, IT, permisos, finalitzacions i altres tràmits laborals.
- Assegurar el compliment de la normativa laboral i coordinar-se amb assessories jurídiques/laborals externes si escau.
- Acompanyar i donar suport en matèria de PRL.
- Actuar com a referent i punt de consulta de l'equip de RRHH per a temes legals, documentals i operatius.
- Donar suport a la Direcció de RRHH en projectes transversals, auditories, implementació de noves polítiques i transformació digital.
Què esperem de tu?
- Formació universitària: relacions laborals, psicologia, dret, ADE o similars
- Experiència mínima de 5 anys
- Català i castellà nadiu, l'anglès és un plus
- Alt domini d'office
Per què Grup Parlem?
- Ambient de treball jove i dinàmic.
- Flexibilitat horària d'entrada i sortida.
- Teletreball en model híbrid.
- Targeta de retribució versátil.
- Jornada intensiva a l'estiu.
- Festa el dia del teu aniversari.
- Bonus semestral segons assoliment d'objectius.
- Jornada completa de 37,5h.