Administratiu/iva de Finances – Gestió Proveïdors i Crèdit
Administratiu/iva de Finances – Gestió Proveïdors i Crèdit
A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si vols formar part d’un departament clau en la presa de decisions dins del nostre model cooperatiu, on la precisió, la millora contínua i la fiabilitat financera són fonamentals per garantir la sostenibilitat del nostre projecte, on les teves habilitats comptables, analítiques i de gestió comercial marquin la diferència, has de continuar llegint, perquè això, és per tu!
Cerquem una persona amb visió analítica, capacitat de gestió i ganes de créixer en un entorn col·laboratiu, rigorós i amb propòsit.
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Cerquem un/a Administratiu/iva Finances- Gestió Proveïdors i Crèdits per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Com serà el teu dia a dia a FedeFarma?
Formaràs part del departament de Finances amb un rol clau per garantir la fiabilitat i optimització dels processos comptables i comercials del Grup. El teu dia a dia inclourà:
* Gestionar la comptabilitat de proveïdors: validar i comptabilitzar factures, assegurar una correcta imputació analítica per projecte i delegació.
* Controlar i tancar mensualment l’Aging de creditors i clients, així com la conciliació de saldos i transaccions internes.
* Gestionar ràpels, descomptes, abonaments i altres condicions comercials amb proveïdors, garantint la correcta comptabilització i seguiment.
* Participar en la gestió del risc creditici i morositat: controlar límits de crèdit, plans de pagament, bloquejos de comandes i seguiment d’impagats.
* Gestionar provisions, despeses recurrents i anticipades, així com el control i registre d’actius fixos (CAPEX).
* Donar suport en auditories internes i externes, aportant la documentació i informes necessaris.
* Proposar millores contínues en els processos comptables i comercials, aportant valor i detall.
* Disposessis de formació en CFGS en Administració i Finances, Grau en ADE, Economia o similar.
* Comptessis amb un mínim de 2 anys d’experiència en gestió comptable i/o comercial en departaments financers, especialment en gestió de proveïdors, ràpels i control de risc/morositat.
* Tinguis un bon domini d’Excel i experiència amb ERP’s (SAP, Navision..)
* Coneixements sòlids de comptabilitat bàsica i processos de conciliació.
* Valorable coneixement en SQL, R o Python per suport en anàlisis i automatització.
* Persona organitzada, analítica, metòdica i orientada a l’excel·lència i la millora contínua.
* Bon nivell de comunicació, orientació a la resolució d’incidències i capacitat per treballar en equip.
* Compromesa, proactiva i amb ganes d’aportar valor en un projecte col·laboratiu.
· Incorporació a una empresa líder i en creixement constant: Forma part d'una cooperativa farmacèutica amb quasi 100 anys d'història, reconeguda per la seva innovació i compromís amb la salut.
· Oportunitats de desenvolupament professional: Apostem pel talent intern, oferint formació contínua i possibilitats de promoció dins de l'organització.
· Posició indefinida: Valorem la teva estabilitat laboral des del primer dia.
· Flexibilitat horària i jornades intensives: Facilitem la conciliació entre la vida laboral i personal.
· Retribució competitiva i flexible: Oferim un paquet salarial atractiu amb opcions de retribució flexible, incloent mútua mèdica, tiquets restaurant i descomptes en escoles bressol.
· Beneficis socials addicionals: Gaudeix de descomptes en productes de parafarmàcia, acords amb universitats i escoles de negoci, i altres avantatges que promouen el teu benestar. (Càtering, descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
· Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic: Uneix-te a un equip humà excepcional, on la proximitat, la transparència i el compromís són valors fonamentals.
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!
Administratiu/va per al Servei d’Admissions, TCA Minerva (Suplència) Ref. S95-2025
Esplugues de Llobregat, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Auxiliar administratiu/iva (Gestió Clínica)
Vilanova i la Geltrú, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Auxiliar administratiu/va. Departament gestió econòmica
Gestió Administrativa i Atenció al Client
Titulat-da Superior - Tècnic/a de contractació administrativa
Sant Boi de Llobregat, Catalonia, Spain €700.00-€710.00 6 days ago
Sant Boi de Llobregat, Catalonia, Spain 4 weeks ago
Tècnic/a Administratiu/va – Àrea de Cursos de Lleure Fundació Pere Tarrés – Barcelona
El Prat de Llobregat, Catalonia, Spain 3 days ago
#J-18808-Ljbffr