Des de PAUL MARLEX, estem col·laborant amb una associació per la inclusió de col·lectius de risc, on estan cercant un/a Tècnic/a de Recursos Humans i Laboral per incorporar-se al seu equip.
Quina serà la teva missió?
Amb dependència de l'àrea de gestió de persones, assumiràs funcions clau en la gestió administrativa i laboral dels treballadors/es:
* Gestionar i atendre consultes sobre nòmines, contractes, convenis i altres qüestions laborals
* Traslladar la informació laboral a la gestoria per a l’elaboració de nòmines
* Tramitar altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social
* Publicar ofertes de feina i donar suport als processos de selecció
* Coordinar l’acollida i onboarding de nous treballadors/es
* Mantenir i actualitzar la documentació vinculada al Pla d’Igualtat
* Coordinar-se amb el servei aliè de prevenció i gestionar la documentació PRL
* Dur a terme tasques administratives pròpies del departament (contractes, certificats, fitxers, arxiu, etc.)
Què t'oferim?
* Contracte indefinit amb incorporació estable i directa
* Horari: dilluns a dijous de 8 h a 17 h i divendres jornada intensiva
* Jornada intensiva durant tot l’estiu
* Formació contínua i acompanyament professional
* Formar part d’un equip compromès i d’una entitat amb valors socials arrelats
Ets el/la candidat/a ideal si disposes de:
* Formació en Administració, Recursos Humans, Relacions Laborals o similar
* Coneixements de normativa laboral, seguretat social i interpretació de nòmines
* Domini d’eines ofimàtiques i plataformes habituals en l’àmbit de RRHH
* Experiència prèvia en funcions similars en una empresa o gestoria
* Capacitat organitzativa, comunicativa i sensibilitat social
* Residència propera a La Garrotxa