Tècnic/a Customer Care- Experiència 12 mesos. Què busquem? - Persones amb formació professional GM o GS en informàtica. - Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP. - Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client. - Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit). - Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre. - Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.- títol fp de grau mig - informàtica- espanyol (parlat superior, escrit superior)- català (parlat superior, escrit superior)- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)- Competències / coneixements: Valorem: - Persona compromesa amb la qualitat en el treball - Orientació a la millora contínua - Disposar d'excel-lents habilitats Interpersonals, ha de ser capaç de poder comunicar-se amb qualsevol tipus de persona i sota qualsevol circumstància. - Orientat/da a resultats, proactiu/va i autònom/a - Capacitat de pensament abstracte i resolució de problemes - Comprensió escrita i bon redactat- Contracte laboral indefinit- Jornada completa