_**BUSQUES FEINA?**_- CATT, empresa especialitzada en RRHH i Treball Temporal, t’ofereix oportunitats laborals_- en funció de la teva formació i experiència #estemalteucostat_- CATT Olot des de la divisió de selecció precisa incorporar un/a Administratiu/va en atenció al client per a important empresa situada a Olot._- **QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?**_- La persona seleccionada es farà càrrec de:_- Realitzar els pressupostos i introduir les ordres de fabricació en el sistema intern.- Fer el seguiment de les comandes i vetllar pels terminis de lliurament.- Atendre les incidències i resoldre les consultes dels clients.- Gestionar oportunitats de negoci, pressupostos i ofertes comercials.- **QUÈ ES REQUEREIX PER FORMAR PART DE L’EQUIP?**_- Formació de Cicle Mitjà o Superior en Administració i/o Comerç Internacional.- Indispensable nívell intermedi d'anglès i/o francès.- Es valorarà experiència prèvia en un lloc de treball amb orientació i atenció al client.- Cerquem una persona metòdica amb fortes habilitats organitzatives, acostumada a la gestió d'incidències i de caràcter proactiu.- **QUÈ ET PODEM OFERIR?**_- _Horari: Dilluns a dijous de 08-17h i divendres de 8-17h_- _Contractació immediata_- _Salari: 20k/b/a inicial_- _**Contracte sólido i directe per empresa**_Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinidoSueldo: A partir de 20.000,00€ al añoBeneficios:- Jornada intensiva en verano- Jornada intensiva los viernesHorario:- De lunes a viernes- Jornada partidaEducación:- FP Grado Medio (Deseable)Experiência:- atención al cliente: 1 año (Deseable)Idioma:- Inglés (Obligatorio)- Francés (Deseable)Ubicación del trabajo: Empleo presencial