Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un / a professional amb experiència en el sector del lleure i educatiu que tingui interès en ocupar una plaça fixe de monitor / a de menjador itinerant.
Oferim un contracte fixe-discontinu de 8H hores setmanals. L’objectiu és que el / la professional pugui cobrir les absències de les escoles ubicades a Tarragona, Reus i Valls dintre de la franja horària de 12h a 15h. Per tant la persona ha de tenir disponibilitat en aquesta franja i també vehicle propi per poder desplaçar-se als diferents centres de treball.
Cerquem algú amb capacitat d’adaptació a diferents entorns escolars i que pugui ser un suport dels equips en cada servei, establint un vincle amb els infants tot i la itinerància del servei.
Contractació amb conveni de lleure i categoria de monitor / a, salari segons conveni.
* Impartir i vetllar pel correcte desenvolupament de les activitats.
* Avaluació de les activitats desenvolupades.
* Vetllar pel benestar dels infants i adolescents.
* Valorable disposar del títol de monitor / a de lleure i / o monitor / a de menjador.
* Valorable altres titulacions relacionades amb l'Educació.
* Necessari tenir experiència relacionada.
* Disposar del Certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat.
* Bon nivell de Català.
#J-18808-Ljbffr