Lloc de treball:
Redacció i direcció facultativa de projectes d’urbanització.
Redacció de Projectes de Reparcel·lació i valoracions urbanístiques.
Confeccionar, desenvolupar, coordinar i executar aquells projectes d'enginyeria, d'obres o d'altre ordre que se li hagin assignat, sota els criteris i pautes establerts per a la seva execució.
Programar, coordinar i supervisar les actuacions sobre infraestructures municipals, xarxes de serveis públics.
Realitzar tasques de redacció de projectes i memòries, informes, pressupostos i plecs de condicions tècniques i els aspectes tècnics del Plec de Clàusules Administratives.
Actuar com a Delegat de PUMSA en el control i seguiment de l’execució de les obres i serveis adjudicats, en coordinació amb la D F externa si és el cas.
Proposar al seu superior jeràrquic de l’Àrea les propostes d'orientació i millora d'activitats per a una millor prestació dels serveis d'enginyeria.
Gestionar amb tercers (empreses subministradores de serveis, entitats locals, associacions i altres institucions i organismes) les dades per a la preparació dels projectes, així com participar en aquelles comissions, fòrums, grups de treball, etc. per als quals sigui assignat.
! Consultar les bases completes al Portal de Transparència (Ref.:2025_01):
https://www.pumsa.cat/portal-de-transparencia/processos-de-seleccio-de-personal/
Requisits de participació:
Per ser admeses i participar en el procés selectiu, les persones aspirants han de complir i acreditar els següents requisits de participació. Tots ells seran excloents, l’incompliment o falta d’acreditació d’un d’ells en el moment de presentació de la candidatura suposarà l’exclusió de la candidatura del procés selectiu.
Màster en Enginyeria civil / Arquitectura.
Documentació acreditativa: Còpia de la titulació.
Nivell C-1 de català o equivalent.
Documentació acreditativa: Certificat nivell C-1 de català o títols, diplomes i certificats equivalents.
5 o més anys d’experiència en lloc d'enginyer/a o equivalent a la del lloc a ocupar, justificat amb certificats dels Organismes on s’han executat els projectes i obres.
Documentació acreditativa: Còpia dels certificats acreditatius
Usuari del software de projecció de plànols AutoCad.
Documentació acreditativa: A banda d’especificar-ho al currículum vitae, amb la participació en el procés la persona candidata es fa responsable de la veracitat i coneixement dels requisits de participació, acceptant “Usuari del software de projecció de plànols AutoCad”.
Usuari del programa ITEC de pressupostos i amidaments
Documentació acreditativa: A banda d’especificar-ho al currículum vitae, amb la participació en el procés la persona candidata es fa responsable de la veracitat i coneixement dels requisits de participació, acceptant “Usuari del programa ITEC de pressupostos i amidaments”.
Tenir experiència en el sector públic i/o tenir experiència en el sector privat en el marc de procediments de licitació.
Documentació acreditativa: A banda d’especificar-ho al currículum vitae, amb la participació en el procés la persona candidata es fa responsable de la veracitat i coneixement dels requisits de participació, acceptant “Haver redactat plecs de condicions tècniques i, al seu cas, la part tècnica del plec de clàusules administratives, per a licitacions d’obres, serveis i subministres”.
Haver redactat i/o participat en la redacció de Projecte d’Urbanització i de Reparcel.lació.
Documentació acreditativa: A banda d’especificar-ho al currículum vitae, amb la participació en el procés la persona candidata es fa responsable de la veracitat i coneixement dels requisits de participació, acceptant “Haver redactat Projectes d’Urbanització i de Reparcel.lació”.
Coneixements de la Normativa tècnica aplicable al lloc de treball.