Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.
Funcions principals
* Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
* Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
* Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
* Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosImprescindible: Nivell bilingüe de castellà i català. Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent). Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer). Excel·lents habilitats comunicatives i digitals. Bon domini informàtic i mecanografia àgil. Orientació comercial i capacitat de persuasió. Valorable: Coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.
Responsabilidades
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga. Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió. Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional. Torns disponibles: 10:00 a 16:00 (30h/setmana) 14:00 a 20:00 (30h/setmana) 11:00 a 14:00 i 16:00 a 20:00 (35h/setmana)