A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup.
Quina serà la teva missió principal?
Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant les seues tasques diàries, correu, agenda i documentació, per a optimitzar la seua productivitat i facilitar la gestió eficient de l'empresa, sent la persona de confiança en qui delegar tasques.
En què consistirà el teu dia a dia?
* Gestionar i organitzar l'agenda del directiu/s a qui dona suport, coordinant cites, reunions i esdeveniments.
* Organitzar viatges de negocis: reserva de transports, allotjament, documentació.
* Gestionar els correus electrònics, trucades telefòniques externes i correspondència, prioritzant els assumptes urgents.
* Organitzar i preparar les reunions (convocatòria, ordre del dia, sala i logística)
* Preparar seguint les indicacions del directiu les presentacions, informes o qualsevol document.
* Recollir i perseguir les entregues dels reportings pactats o de cara a reunions.
* Redacció de l’acta de la reunió.
* Donar suport en el seguiment de projectes específics o iniciatives de la direcció, assegurant el compliment dels terminis i la coordinació amb els equips implicats.
* Assumir tasques que els directius necessiten delegar.
* Support general en gestions administratives amb proveïdors, logístiques, despeses, etc.
Què t'oferim?
* Jornada completa.
* Retribució econòmica d'acord amb l'experiència aportada.
* L'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic i multidisciplinari.
* Un projecte desafiant amb possibilitats de desenvolupament professional.
* Un entorn de treball agradable i flexible.
Requisitos:
Formació:
* Grau en ADE, Formació professional de Grau Superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances o àrees similars.
* Es valorarà positivament formació relacionada amb secretariat, gestió de projectes o similar.
Experiència:
* Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars d'assistent o secretària/i de direcció.
* Es valorarà positivament experiència al sector editorial o en un entorn professional dinàmic.
Coneixements i Eines Específiques:
* Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
* Familiaritat amb eines de presentacions com Canva o Genially.
* Coneixements bàsics de procediments administratius i de gestió documental.
Idiomes:
* Domini de valencià i castellà.
* Valorable B2 d’anglés.
Habilitats Personals:
* Excel·lents habilitats d'organització i gestió del temps.
* Gran capacitat d'atenció al detall i precisió.
* Asertivitat i perseverancia per a perseguir temes.
* Proactivitat i iniciativa.
* Discreció i capacitat per a gestionar informació confidencial.
* Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i escrita.
* Capacitat per a treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques.
* Adaptabilitat i flexibilitat.
* Orientació al servei i actitud col·laborativa.
#J-18808-Ljbffr