Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Assistent/a de direcció

Grupo Planeta
Publicada el Publicado hace 22 hr horas
Descripción

A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup.

Quina serà la teva missió principal?

Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant les seues tasques diàries, correu, agenda i documentació, per a optimitzar la seua productivitat i facilitar la gestió eficient de l'empresa, sent la persona de confiança en qui delegar tasques.

En què consistirà el teu dia a dia?


* Gestionar i organitzar l'agenda del directiu/s a qui dona suport, coordinant cites, reunions i esdeveniments.
* Organitzar viatges de negocis: reserva de transports, allotjament, documentació.
* Gestionar els correus electrònics, trucades telefòniques externes i correspondència, prioritzant els assumptes urgents.
* Organitzar i preparar les reunions (convocatòria, ordre del dia, sala i logística)
* Preparar seguint les indicacions del directiu les presentacions, informes o qualsevol document.
* Recollir i perseguir les entregues dels reportings pactats o de cara a reunions.
* Redacció de l’acta de la reunió.
* Donar suport en el seguiment de projectes específics o iniciatives de la direcció, assegurant el compliment dels terminis i la coordinació amb els equips implicats.
* Assumir tasques que els directius necessiten delegar.
* Support general en gestions administratives amb proveïdors, logístiques, despeses, etc.


Què t'oferim?

* Jornada completa.
* Retribució econòmica d'acord amb l'experiència aportada.
* L'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic i multidisciplinari.
* Un projecte desafiant amb possibilitats de desenvolupament professional.
* Un entorn de treball agradable i flexible.


Requisitos:

Formació:

* Grau en ADE, Formació professional de Grau Superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances o àrees similars.
* Es valorarà positivament formació relacionada amb secretariat, gestió de projectes o similar.


Experiència:

* Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars d'assistent o secretària/i de direcció.
* Es valorarà positivament experiència al sector editorial o en un entorn professional dinàmic.


Coneixements i Eines Específiques:

* Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
* Familiaritat amb eines de presentacions com Canva o Genially.
* Coneixements bàsics de procediments administratius i de gestió documental.


Idiomes:

* Domini de valencià i castellà.
* Valorable B2 d’anglés.


Habilitats Personals:

* Excel·lents habilitats d'organització i gestió del temps.
* Gran capacitat d'atenció al detall i precisió.
* Asertivitat i perseverancia per a perseguir temes.
* Proactivitat i iniciativa.
* Discreció i capacitat per a gestionar informació confidencial.
* Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i escrita.
* Capacitat per a treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques.
* Adaptabilitat i flexibilitat.
* Orientació al servei i actitud col·laborativa.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Teleoperadores comerciales (grupo planeta - activa)
Valencia
Grupo Planeta
Operador telefónico
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Valencia
Empleo Comunidad Valenciana
Inicio > Empleo > Assistent/a de Direcció

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar