Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a administració rrhh

Barcelona
Grup Núñez i Navarro
Publicada el 16 abril
Descripción

Nuestro Grupo, hoy en día, es marca de referencia en Barcelona para quienes buscan vivienda, un espacio de trabajo, soluciones de aparcamiento y movilidad, propuestas de ocio o alojarse temporalmente en el centro de la ciudad.

Desde nuestros inicios en 1949, y gracias a la profesionalidad, humanidad e innovación, ofrecemos servicios de la más alta calidad, fomentamos la sostenibilidad y un entorno saludable y agradable en todas nuestras líneas de negocio.

Creamos espacios pensados y proyectados para contribuir al bienestar de las personas y satisfacer sus necesidades actuales y futuras.

Contribuimos a mejorar su entorno del modo que mejor nos representa: ayudando a construir Barcelona, a mejorar su movilidad urbana y a preservar su patrimonio histórico rehabilitando sus edificios emblemáticos, haciéndola más eficiente medioambientalmente y más sostenible.



Des de fa més de 75 anys, al Grup Núñez i Navarro creem espais pensats i projectats per contribuir al benestar de les persones i satisfer les seves necessitats actuals i futures.

El nostre Grup és, avui en dia, marca de referència a Barcelona per a aquells que busquen habitatge, un espai de treball, solucions d'aparcament i mobilitat, propostes d'oci o allotjar-se temporalment al centre de la ciutat.

A Núñez i Navarro estem ampliant l'equip d'Administració de RRHH, on la missió principal del lloc és executar de forma autònoma els processos de contractació i nòmina de la plantilla de la divisió hotelera del grup.

Funcions:

* Tramitació de Sistema Red / OTG - contractació, modificacions i altes d'Empreses / Centres de Treball.
* Realització de contractes de treball.
* Entrega de documentació laboral a les persones treballadores.
* Finalitzacions de contracte, liquidacions i certificats: documentació per atur, estaments oficials, mútues i treballadors/es.
* Solució d'incidències, altes, baixes i realització de tots els càlculs de nòmina.
* Elaboració pagament d'hisenda (IRPF) - models 110-190.
* Notificacions de finalitzacions, conversions i pròrrogues de contractes.
* Gestió d'incidències del portal de l'empleat.
* Control de presència.
* Gestió de FUNDAE.
* Retribució flexible.
* Suport en processos de RRLL: Règim sancionador, aplicació normativa de conveni.

Requisits:

* Formació: Grau en RRLL.
* Experiència: 3-5 anys d'experiència en Administració de RRHH.
* Idiomes: Català i castellà.
* Ofimàtica: A3 Equipo i Paquet Office.
* Coneixements tècnics: Nòmines, contractació, liquidacions i seguretat social.

Beneficis:

* Ubicació: Barcelona centre.
* Horari: Flexibilitat horària.
* Beneficis socials: Pla de pensions (Sector construcció), descomptes en serveis de l'empresa i retribució flexible.
* Contracte indefinit a temps complet.

Si vols formar part del nostre equip, apunta't a aquesta oferta!

-----------------------------------

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Tècnic/a Administració RRHH

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar