A Nortempo ETT incorporem Agents d'Atenció al Client en torn de nit per a una empresa líder al sector. Busquem persones resolutives, empàtiques i amb experiència prèvia en entorns de Call Center.
Funcions:
Recepció de trucades i gestió d'incidències.
Assistència telefònica bàsica i resolució de consultes.
Gestió de correus electrònics, missatges i xats.
Compliment de protocols establerts i manteniment de la qualitat de servei.
Condicions:
Horari: De 21:00 a 07:00 en torns rotatius de 4 dies.
Descans: 3 dies seguits de descans compensatori.
Tipus de jornada: Intensiva. No és teletreball.
Contracte: Temporal de 3 mesos amb possibilitat de renovació segons rendiment.
Salari: 1.184 € bruts/mes + pagues prorratejades + plus de nocturnitat + plus per diumenges/festius + plus d'idiomes (anglès imprescindible).
Requisits:
Experiència mínima d'1 any en Call Center (imprescindible).
Català i anglès imprescindibles.
Castellà nivell alt.
Domini d'ofimàtica i eines de gestió.
Competències: comunicació empàtica, orientació al client, calma en situacions diverses, flexibilitat i compromís.