Titulacions :
Tècnic gestió administrativa Coneixements d’informàtica :
MICROSOFT OFFICE Nívell propi CA :
Oficial 1a Tipus de contracte :
IndefinitPersonal recepcionista per a Hospital Veterinari amb Certificat de Tècnic / a de Gestió administrativa per a atenció al client, gestió de l'agenda i control de comandes, stocks i caixa. Es requereix experiència d'un any en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorn sanitari. Bon domini d'aplicacions informàtiques i disponibilitat de treballar en torns rotatius. S'ofereix contracte indefinit, jornada completa, assegurança de vida i salari brut de 1375€ mensualsExperiència 12 mesos. Personal recepcionista per a Hospital Veterinari amb Certificat de Tècnic / a de Gestió administrativa per a atenció al client, gestió de l'agenda i control de comandes, stocks i caixa. Es requereix experiència d'un any en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorn sanitari. Bon domini d'aplicacions informàtiques i disponibilitat de treballar en torns rotatius.Contracte laboral indefinitJornada completaSalari mensual brut 1375Altres beneficis :
Assegurança de vida.
#J-18808-Ljbffr