Tècnic de Helpdesk i Sistemes en Barcelona.ObjectiuRealitzar el manteniment i la instal lació del maquinari i programari dels usuaris de Serveis Centrals i de Botigues així com gestionar el servei d atenció a l usuari.FuncionsRealitzar la instal lació i manteniment del maquinari dels usuaris de Serveis Centrals i dels establiments.Realitzar la instal lació i manteniment del programari dels dels usuaris de Serveis Centrals i dels establiments.Gestionar les incid ncies del SAU (Servei dAtenció a lUsuari) de la CooperativaDonar assist ncia t cnica en les tasques de la resta del departament.Gestionar i administrar eines de Sistemes com Google Workspace Control Remot Antivirus Firewall Nagios eines de Backup etc.RequisitsExperi ncia demostrada (2 anys o més) com a T cnic de HelpdeskCicles formatius de Grau Superior o Mig en inform tica o formació equivalent (preferentment CFGM Sistemes Microinform tics i Xarxes o CFGS Administració de Sistemes Inform tics en Xarxa)Habilitats comunicativesGanes daprendre noves solucions i evolucionar en el món de la tecnologiaCatal nívell C.Angl s nívell t cnichelpdesk, google workspace, firewall, nagios