1. Suport administratiuGestionar tasques administratives relacionades amb les activitats del hub, incloent la coordinació de documents, gestió de calendaris i arxiu.Donar suport en la preparació de documentació i informes per a la Direcció i altres responsables del hub.Suport en la coordinació a la logística per a esdeveniments, reunions i activitats.2. Atenció al públicRebre i atendre usuaris, empreses coworking, usuaris del XRLAB, visitants i proveïdors amb professionalitat i amabilitat.Resoldre consultes relacionades amb l'espai, serveis o activitats del HUB, tant presencialment com a través de correu electrònic i telèfon.Mantenir una comunicació fluïda amb els equips interns i externs per garantir la satisfacció dels usuaris.3. Suport en les tasques de Serveis Generals de l'edificiSuport en la coordinació de les tasques de manteniment de l'equipament i assegurar que les infraestructures estiguin en condicions òptimes.Tramitació de comandes de serveis generals de l'edifici:
aigua, cafeteria, productes de consum, entre altres.4. Suport en activitats del hubParticipar en la gestió diària de les activitats del hub, com donar suport en la gestió de reserves d'espais i la preparació de materials per a esdeveniments.Suport en tasques d'organització i seguiment de les iniciatives del hub:
programes de formació, activitats de dinamització i altres.Tipus de relació professional:
ContracteTipologia de contracte:
IndefinitNúm. Hores setmanals:
40Horari:
10 -19Retribució brut anual:
21.000
#J-18808-Ljbffr