Des de
Caixa Rural, busquem una persona per al lloc de
Gerent d'Empreses a l'oficina de
Barcelona, amb experiència en
banca d'empreses, per a la
xarxa d'oficines de Catalunya .Aprofita l'oportunitat de formar part de
Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent de qualsevol altra: una
cooperativa de crèdit que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l’àmbit de la
banca cooperativa .L'objectiu del lloc és
liderar la captació i gestió de clients empresa a Barcelona, elaborar informes d’operacions i coordinar-se amb el Centre d’Empreses.Desenvolupament del negoci d’empreses a l’oficina de Barcelona.Captació de nou negoci entre clients potencials.Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.Increment de la vinculació de la cartera de clients.Lideratge i col·laboració en accions i oportunitats comercials.Coneixement i aplicació dels canvis normatius, tarifes i procediments del sector.Incorporació a una entitat sòlida i amb visió de futur.Pla d’acollida i acompanyament des del primer dia.Formació contínua i accés a certificacions clau del sector (MiFID, LCCI, banca-assegurances).Beneficis socials, assegurança mèdica, retribució flexible (targeta gourmet, transport, etc.), condicions especials en productes financers i un entorn estable amb recorregut professional.Contracte laboral amb condicions competitives.Retribució competitiva.Participació en campanyes i esdeveniments locals.Eines digitals avançades.Àmplia xarxa d'oficines de
Caixa Rural d'Aragó .Busquem persones amb experiència en la
xarxa comercial d’empreses i
residència o vinculació amb la província de Barcelona, a qui els agradi el treball en equip, l’atenció i l’assessorament a empreses, i que tinguin ganes de marcar-se reptes i superar-los.Llicenciatura/Grau en
FICO ,
ADE ,
Economia ,
Dret i/o similars.Certificacions:
Assessor MiFID ,
certificació LCCI i
operador de banca-assegurances .Es valorarà formació específica en: Tècniques de Venda i Negociació, i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.Competència plena en
català i
bon nivell d’anglès (recomanable).Trajectòria mínima de
5anys en la
gestió de carteres com a
gerent d’empreses .Coneixement, criteri i experiència en
productes per a empreses .Experiència en la gestió amb
prescriptors i col·laboradors externs .Habilitats de negociació.Coneixement del territori de
Barcelona i província, i residència a la zona.Coneixement de l'entorn que permeti
plantejar estratègies a mig termini .Proactivitat i orientació a
nous reptes, projectes i resultats .Autonomia, capacitat d’anàlisi i presa de decisions.Dedicació i disponibilitat per
viatjar per la zona .Habilitats interpersonals : treball en equip, planificació i organització, orientació al client, iniciativa i orientació a l’assoliment.Maneig de programes informàtics:
Ofimàtics: Excel, Word, Outlook.Interns: IRIS, SGA, GED, CRM
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
#J-18808-Ljbffr