Funcions i responsabilitats del lloc:Atenció telefònica i presencial.Gestió de quotes: altes i baixes.Tasques administratives amb el CRM i altres.Gestió d’inscripcions a les activitats.Actualització de base de dades.Tasques comercials d’altes de socis.Assistència als esdeveniments i actes.Organització del treballDependència de la Responsable de l’Àrea d’AtencióRelació amb el responsable de Comunicació i màrquetingTracte directe amb socis, equip professional i altres.Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions:Formació: Cicle formatiu de Grau Superior en Administració i gestió, Comerç o similar, o formació superior.Coneixements: Domini del paquet office, habilitats administratives i de gestió de la informació (CRM).Idiomes: Nivell en català alt, escrit i parlat. Valorable coneixements d’anglès.Altres: Valorable coneixements de muntanya.Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball:Capacitat comunicativa i de treball en equip.Capacitat de planificació i de treball metòdicCapacitat per integrar tasques de diferent naturalesa.Implicació i compromís amb el projecte.Jornada:37 h setmanals, de dilluns a divendres.Horari:Dilluns i dimecres de 10 a 14h i de 15 a 20 hores.Dimarts i dijous de 15 a 21 hores.Divendres de 9.30 a 14.30 hores.Incorporació Immediata.Salari a concretar.Interessats i interessades envieu la vostra candidatura en aquest anunci.