Oferta per a persona amb discapacitat. Empresa de Cornellà cerca un/a administratiu/va recepcionista. S'ofereix contracte indefinit a jornada parcial de 30h. Horari: Dilluns a divendres de 8:00 a 14:00h. Retribució: 1460€ bruts mensuals x 12 pagues. Perfil Requerit Formació Formació Professional de grau mitjà en Gestió Administrativa, Comerç i Màrqueting o similar. Experiència Experiència prèvia d’un any en posició d’office manager, administratiu de recepció o similar. Coneixements Tècnics Coneixements de MS Office, excel bàsic i Google Workspace. Idiomes: Anglés nívell mitjà Altres requisits L’oficina té dos plantes i no té ascensor. Cal pujar i baixar per escales.
Recepció i/o acompanyament de visites. Atenció a la centraleta telefònica. Gestió del correu ordinari. Abastament i gestió de material d'oficina i altres. Sol-licitud, coordinació i organització de càterings. Puntualment tramitació de desplaçaments i viatges en coordinació amb l'agència externa de viatges (reserves d'hotels, lloguer de vehicles, sol-licitud de taxis...) Subministrament (seguiment de revisions, cerca de proveïdors, tasques d'administració...) Suport IT:Gestió d'inventaris i preparació general de dispositius audiovisuals. Restauració de dispositius i competències TIC (laptops i Smatphones) per a noves incorporacions de personal
- Experiència 12 mesos. Experiència prèvia d’un any en posició d’office manager, administratiu de recepció o similar.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- anglès (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- català (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements: Coneixements de MS Office, excel bàsic i Google Workspace. Idiomes: Anglés nívell mitjà
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (30 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 1460
- Altres dades d'interès: Horari: Dilluns a divendres de 8:00 a 14:00h. Puntualment flexibilitat horària per canviar l’horari de tarda.