Localització Canovelles
Ocupació 4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiques Empresa de gestió de residus cerca Auxiliar administratiu/va: atenció al client, pagament de factures, pagaments, arqueig de caixa, arxiu, facturació, correu electrònic, registres varis, atenció a direcció i personal de la nau.Horari: de dilluns a divendres de 11 a 18 h i dissabtes de 8 a 13h. Salari brut anual entre i euros
Capacitats requerides Persona polivalent, amb iniciativa i capacitat de treballar en equip. Domini d'Office i correu electrònic.
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/05/2025
Tipus Eventuals per circumstàncies de la producció
Durada Entre 1 i 3 mesos
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d’identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.
Auxiliar administratiu/va
Número d'oferta 375988
Publicat - Modificat 30/04/2025 - 30/04/2025
Localització Canovelles
Ocupació 4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiques Empresa de gestió de residus cerca Auxiliar administratiu/va: atenció al client, pagament de factures, pagaments, arqueig de caixa, arxiu, facturació, correu electrònic, registres varis, atenció a direcció i personal de la nau.Horari: de dilluns a divendres de 11 a 18 h i dissabtes de 8 a 13h. Salari brut anual entre i euros
Capacitats requerides Persona polivalent, amb iniciativa i capacitat de treballar en equip. Domini d'Office i correu electrònic.
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B2
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/05/2025
Contracte
Tipus Eventuals per circumstàncies de la producció
Durada Entre 1 i 3 mesos
Prorrogable Sí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d’identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.
#J-18808-Ljbffr